Привітання

Найщиріші привітання на сторінках мого блогу!

14 сент. 2019 г.

Вперше Україна святкує День Подяки 15 вересня 2019р.


Шановні читачі мого блогу!

День Подяки в Україні - не просто день, коли потрібно сказати «дякую» близьким і рідним. 

День Подяки - день, коли варто дякувати Бога за дари, дані як урожай, а також дякувати за те, що ми просто живемо на землі, бачимо красу нашого світу і відчуваємо свіжий вітер зранку. 

В цей день я дякую Бога за те, що в Україні буде подолано корупцію і всі негативні явища, пов'язані з нею: зубожіння народу і т.п.

#В День благодарения


Я благодарю
Всевышнего за мир,
Который я люблю.
Родителям спасибо
Сегодня я скажу,
Что жизнь мне подарили,
Которой дорожу.
В день этот благодарность
Я передам друзьям,
За то, что по земле
Я иду не сам.
Я своим любимым
Спасибо говорю,
За то, что разделили
Со мной судьбу свою.
И от всех живущих
Скажу я в этот праздник,
Спасибо тебе, Господи,
За наш мир прекрасный.#

З повагою,

Н.Ю.Шевченко, 14.09.2019р., 08-00


Комментариев нет:

Отправить комментарий