Привітання

Найщиріші привітання на сторінках мого блогу!

8 янв. 2014 г.

ЩАСЛИВОГО РІЗДВА!




ШАНОВНІ ДРУЗІ і ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!!
Сердечно вітаю Вас з Різдвом Христовим і бажаю Вам добра, миру, РАДОСТІ і міцного здоров'я!

Вірю, що Ісус ЗНОВУ народжується зараз в наших серцях і від цього стає тепло і радісно.
Віфлеємська зірка, як і раніше, на небосхилі і все також вказує нам шлях до Нього. Це - шлях Світла і Любові і кожен, хто  йде Ним,  знаходить мир і свободу, здобуваючи сенс і повноту життя.
Яке щастя, що Син Божий з'явився нам! Слава в вишніх Богу, на землі - Мир, у людях - благовоління!

Одного разу я молилася і отримала зцілення в церкві і це для мене стало фундаментальним підтвердженням моєї віри. 

Різдво - це час в черговий раз подякувати Богові за своє здоров'я, сім'ю, за життя і забезпечення. Колись я помолилася простою молитвою покаяння і прийняла Бога в серце. Пропоную Вам також це зробити. Бажаю гарного настрою і ЩАСЛИВОГО Різдва! 

Молитва покаяння: " Дорогий Господь!Я каюсь у всіх моїх гріхах, Ісус я відкриваю своє серце перед Тобою. Прошу тебе увійди в моє серце, будь моїм Господом і Спасителем! Прошу Тебе хрести мене Своїм Святим Духом і допоможи мені сьогодні у всіх моїх справах. Хай буде воля Твоя, як на небі так і в моєму житті. В ім'я Отця і Сина і Духа Святого. Амінь.

 З повагою і молитвами про Вас,
 Ніна Шевченко 

Комментариев нет:

Отправить комментарий