Схема приняття
гомосексуального законодавства через підписання Угоди с ЕС
1) УГОДА ПРО АСОЦІАЦІЮ УКРАЇНИ З ЄС
V розділ (Економічне та галузеве
співробітництво)
ГЛАВА 21.
СПІВРОБІТНИЦТВО У ГАЛУЗІ ЗАЙНЯТОСТІ, СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ
Стаття 419
Беручи до уваги
положення Глави 13 (Торгівля і сталий розвиток)Розділу IV (Торгівля і питання,
пов’язані з торгівлею) цієї Угоди, Сторони посилюють діалог та співробітництво
щодо забезпечення гідної праці, політики зайнятості, безпечних та здорових умов
праці, соціального діалогу, соціального захисту, соціального залучення,
гендерної рівності та недискримінації.
Стаття 420
Співробітництво в
сферах, визначених у статті 419 цієї Угоди, передбачає досягнення таких цілей:
l) забезпечення
гендерної рівності та рівних можливостей для чоловіків та жінок у сфері
зайнятості, освіти та навчання, економічної та суспільної діяльності, а також у
процесі прийняття рішень;
m) боротьба з
дискримінацією в усіх її формах та проявах;
Стаття 423
Сторони докладатимуть
зусиль для посилення співробітництва в сфері зайнятості та соціальної політики
в рамках усіх відповідних регіональних, багатосторонніх та міжнародних форумів
і організацій.
Стаття 424
Україна
забезпечуватиме поступове наближення до права, стандартів та практики ЄС у
сфері зайнятості, соціальної політики та рівних можливостей, як зазначено у
Додатку XXXIX до цієї Угоди.
Стаття 425
Постійний діалог
відбуватиметься з питань, охоплених Главою 21 Розділу V (Економічне та галузеве
співробітництво) цієї Угоди.
2) ДОДАТОК XXXIX ДО УГОДИ
Коментар:
В цьому Додатку
перелічені Директиви (зобов’язуючі закони) та часові терміни, в які їх Україна
зобов’язується прийняти. Перелічуємо Директиви, що знаходяться в Додатку під
підзаголовком Антидискримінація та гендерна рівність. Директива ЄС 2000/78 є
ключовою в узаконенні збочень в Європі.
На відміну від
постанови чи рішення, інструментів прямої дії, директива запроваджується через
національне законодавство. Вона зобов’язує державу-члена у певний термін вжити
заходів, спрямованих на досягнення визначених у ній цілей. Директиви —
підпорядкований інструмент, вони повинні відображувати положення договорів, але
вони так само, як і договори, мають верховенство над національним правом. Тож
якщо якась країна не запровадила вчасно відповідну директиву до національного
законодавства, вона однаково має силу закону в цій країні, і її порушення може
бути оскаржено в Суді ЄС.
Додаток XXXIX
Антидискримінація та гендерна
рівність
- Директива Ради №
2000/43/ЄС від 29.06.2000 про реалізацію принципу рівного ставлення незалежно
від расового чи етнічного походження;
Графік: Положення
Директиви мають бути впроваджені протягом 4 років з дати набрання чинності цією
Угодою
- Директива Ради № 2000/78/ЄС від 27.11.2000,
що встановлює загальну систему рівного ставлення у сфері зайнятості та
професійної діяльності;
Графік: Положення
Директиви мають бути впроваджені протягом 4 років з дати набрання чинності цією
Угодою.
- Директива Ради № 2004/113/ЄС від 13.12.2004
про реалізацію принципів рівного ставлення до чоловіків та жінок у питаннях
доступу та постачання товарів та послуг;
Графік: Положення
Директиви мають бути впроваджені протягом 3 років з дати набрання чинності цією
Угодою.
- Директива Ради № 92/85/ЄЕС від 19.10.1992
про встановлення заходів із заохочення поліпшення безпеки та гігієни праці
вагітних працівниць, працівниць, які нещодавно народили, чи годувальниць
(десята окрема Директива у значенні статті 16(1) Директиви № 89/391/ЄЕС);
Графік: Положення
Директиви мають бути впроваджені протягом 3 років з дати набрання чинності цією
Угодою.
Директива Ради № 79/7/ЄЕС від 19.12.1978 про
поступове запровадження принципу рівного ставлення до чоловіків та жінок у
сфері соціального забезпечення.
Графік: Положення
Директиви мають бути впроваджені протягом 3 років з дати набрання чинності цією
Угодою.
3) ДИРЕКТИВА РАДИ ЄС № 2000/78/ЄС ВІД
27.11.2000
Коментар:
Права сексуальних
меншин є основною умовою євроінтеграції. І відверто обманюється той, хто
стверджує, що він за євроінтеграцію, але без збочень. Це – неможливо. Адже в
усіх договорах про заснування Європейського Союзу містяться так звані
недискримінаційні «гомосексуальні» статті. Йдеться про ст. 13 Амстердамського
договору, Ніццький договір, що розширює цю статтю, і сьогоднішній Лісабонський
договір – стаття 1а.
Директива 2000/78 ЄС,
що була прийнята у 2000 році, є ключовим документом в узаконенні збочень в
Європі. Офіційного перекладу Директиви на державну мову немає, тому переклад,
що додається нижче, – вільний.
Текст Директиви на
англійській мові див.:
Витяг з Директиви 2000/78 ЄС
У ст. 1 сказано:
«Метою цієї Директиви
є встановлення загальних рамок для боротьби з дискримінацією на основі релігії
або переконань, інвалідності, віку або сексуальної орієнтації… питаннях
прийняття на роботу та ін.».
У ст. 2 сказано про
«поняття дискримінації»:
1. Для цілей цієї
Директиви, “принцип рівного поводження” означає, що не повинно бути ніякої
прямої або непрямої дискримінації з будь-яких із підстав, зазначених у статті
1.
2. Для цілей пункту 1:
(А) Пряма
дискримінація виникає, якщо до однієї людини відносяться менш прихильно, ніж до
іншоїв подібній ситуації, в тому числі в минулому або в майбутньому, з
будь-яких підстав, зазначених у статті 1;
(Б) непряма
дискримінація має місце, коли формально нейтральні правила, критерій або
практика ставить осіб…певної сексуальної орієнтації в особливо невигідне
становище порівняно з іншими особами…
У вступі сказано:
(11) дискримінація на
основі релігії або переконань, інвалідності, віку або сексуальної орієнтації
може підірвати досягнення цілей Договору про ЄС, зокрема, досягнення високого
рівня зайнятості та захисту соціальних гарантій, підвищення рівня життя і
якості життя, економічної і соціальної згуртованості та солідарності, а також
вільного пересування людей.
(12) З цією метою
будь-яка пряма або непряма дискримінація на основі …. сексуальної
орієнтації…повинна бути заборонена на всій території Співтовариства.
(29) Особи, які
піддаються дискримінації на основі релігії або переконань, інвалідності, віку
або сексуальної орієнтації,повинні мати належні засоби правового захисту.
Коментар (аналіз Директиви):
Саме ця Директива у
2000 році зобов’язала держави-члени ЄС прийняти гомосексуальні
антидискримінаційні закони, а пізніше гомосексуальні «шлюби», переслідування за
так звану «гомофобію», «усиновлення дітей гомосексуалістами».
Вона ввощдить термін
«сексуальна орієнтація» на законодавчому рівні в правове поле Україні, що
спустить лавину вище вказаних гомосексуальних законів.
Вводить безпрецедентні
поняття «прямої та непрямої» дискримінації, якими можна буде маніпулювати та
звинувачувати будь-кого.
У статті 10 пункту 1
Директиви, що стосується доведення вини, стверджується, що «країни — члени
співтовариства вживають необхідних заходів відповідно до власної юридичної
системи, щоб у випадку, коли особа вважає себе постраждалою в результаті
порушення принципу рівного ставлення і представляє суду чи іншому компетентному
органу факти, які допускають презумпцію існування прямої або непрямої
дискримінації, відповідач зобов’язаний довести, що принцип рівного ставлення не
був порушений».
Коментар (аналіз
Директиви):
Це означає, що вже
виходять не з юридичного принципу презумпції невинності, а з презумпції
винності, і обвинуваченому слід доводити свою невинність, а не позивачу
доводити винність відповідача.
Тобто якщо
гомосексуаліст звинуватить вас, що ви його дискримінуєте (наприклад, кривим
поглядом, або якщо скажете, що гомосексуалізм – це психічна хвороба чи гріх),
то відповідно не він має доказувати Вашу вину, а Ви маєте виправдовуватися, що
це не так, що це не дискримінація.
Ця Директива вимагає
рівного ставлення у праці. Саме на основі цієї Директиви був прийнятий Закон
про рівність, що зобов’язує Церкви приймати на роботу допоміжний персонал не
дискримінуючи його, тобто приймати на роботу гомосексуалістів. Також гомосексуалісти
та транссексуалісти часто влаштовуються в школи, дошкільні заклади та
університети, тим самим мають доступ до дітей. Усі «гомосексуальні» закони – це
результат Директиви, яка має зобов’язуючий характер. Ці ж Директиви (2000/78 а
також наступні Директиви) закладають обов’язок створювати Установи по захисту
гомосексуалістів (по боротьбі з дискримінацією) і вони підпорядковані
безпосередньо Європейській комісії, а не урядам країн, в яких вони
засновуються.
Так, у відповіді на
запитання відносно правахристиянських (католицьких) шкіл Польщі відмовити в
прийомі на роботу вчителю, який є відкритим гомосексуалістом, комісар
ЄвропейськоїКомісії з юстиції, фундаментальним правам і громадянству
ВівіанРеддінг в офіційному листі від імені Європейської Комісії від 26.10.2010
заявила, що Комісія не бачить, яким чином сексуальна орієнтація вчителя може
визначати професійну відповідність кандидата робочій посаді (іншими словами,
відмова в наймі відкрито гомосексуального вчителя, який має бажання працювати в
православній або іншої релігійній, а тим більше в світській школі, буде
розглядиться як дискримінація за ознакою сексуальної орієнтації в відношенні
працевлаштування та забороняється).
(джерело: «Батьківський комітет
України» http://rodkom.org/2013/3566.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий